ЛЮБОВ


ЛЮБОВ
довготерпелива, любов – лагідна, вона не заздрить, любов не чваниться, не надимається, не бешкетує, не шукає свого, не поривається до гніву, не задумує зла; не тішиться, коли хтось чинить кривду, радіє правдою; все зносить, в усе вірить, усього надіється, все перетерпить.
ЛЮБОВ НІКОЛИ НЕ ПРОМИНАЄ! (І Кор.13,4-8)

четвер, 29 грудня 2011 р.

29.12.2011р. Б. / Якими є релігійні люди?



 

У суспільній свідомості існує стереотип, що релігійні люди - це динозаври, відсталі представники позаминулого століття. Натомість нещодавнє дослідження від The Pew Research Center свідчить про те, що релігійні люди навпаки - є більш активні в громадському житті, не відстають від технологічних новинок і активно використовують інтернет. 

 
53% активних віруючих американців вважають, що інші люди є надійними. Серед невіруючих такий рівень довіри становить 43%.

45% активних віруючих вважають своє співтовариство чудовим місцем для життя, в порівнянні з 34% невіруючими.

38% активних віруючих вважають, що вони можуть впливати на суспільство, в порівнянні з 27% невіруючими.

До активних віруючих зарахували людей, які в середньому витрачають 7,5 годин в тиждень на участь у житті своїх релігійних груп. 


Релігійно-активні люди більше беруть участь у житті суспільства, ніж невіруючі:
35% віруючих беруть активну участь у спортивних заходах або займаються здоровим дозвіллям (проти 17% нерелігійних);

34% беруть активну участь у благодійних та волонтерських організаціях (проти 15% нерелігійних).

30% беруть активну участь у громадських об'єднаннях чи районних асоціаціях (проти 11% нерелігійних).

Щодо новітніх технологій та медіа-інструментів, то релігійні люди користуються результатами прогресу на рівні з невіруючими: 


79% віруючих американців є інтернет-користувачами, в порівнянні з 75% невіруючими;

86% віруючих американців використовують мобільні телефони, в порівнянні з 80% невіруючих;

75% віруючих американців користуються електронною поштою, у порівнянні з 68% невіруючих;

46% віруючих американців користуються соціальними мережами (Facebook), у порівнянні з 49% невіруючими

9% віруючих американців користуються Twitter, в порівнянні з 10% невіруючих 


Використання релігійними громадами інтернету у своїй повсякденній діяльності: 


68% релігійних американців вважають, що інтернет зробив великий вплив на здатність їх релігійної групи спілкуватися між собою.

62% релігійних американців вважає, що інтернет зробив великий вплив на залучення уваги до проблеми (в їх групі).

57% релігійних американців вважають, що інтернет дуже впливає на здатність групи об'єднуватися з іншими групами.

58% релігійних американців вважають, що інтернет зробив великий вплив на здатність групи впливати на суспільство в цілому.

57% релігійних американців вважають, що інтернет зробив великий вплив на здатність груп до організації діяльності.

46% релігійних американців вважають, що інтернет зробив великий вплив на здатність групи збирати кошти.

44% релігійних американців вважають, що інтернет зробив великий вплив на здатність залучати нових членів в релігійні групи.

46% релігійних американців вважають, що інтернет допомагає релігійним групам впливати на місцеві громади. 



За матеріалами: pewinternet.org / jesfor.livejournal.com  

Джерело:  КРЕДО

Немає коментарів:

Дописати коментар